Eminetekin ben kendim ıstedım korktuğum için çatı muaynesı oldum dün çok kötü gectı normal yapabılırsın dedı ama, öle oluncada hıc cesaretım kalmadı daha, öncede sunı sancıyla ölü doğum yaptım 15 haftalık orda yasadıklarımdan sonra zaten korkuyodum 😞