aesma bende ilk ayşe hanıma gittim hiç memnun kalmadım o kadar hızlı konuşuyor ve saçma konuşuyor ki☹️ Belki doğumum seseryan olursa serdar beyle konuştuk sakaryaya gidicem. Çok iyi bir doktor ben söylemeden böbreğimdeki büyümeyi fark etti şuan olsaydı saçma sapan üroloji doktorlarıyla uğraşmayacaktım.. bu arada kaç haftalıksınız