elifnurrrr normalde taklillerim temiz çıktı saglikocaginda tansiyonum dediğim gibi 14 15 çıkıyor cuma günü tekrar gidip dahiliyeye gidicem protein kaçağı sanmıyorum benim dogilumlar zor geçiyor ilkinde 15 gün yattım hastanede kansızlık ve saker tansiyondan 2 gebelikte bişey olmadı bu sefer olacak galiba