Mavis29 Iyi günler tansiyonum 3 gündür nerdeyse 14 15 çıkıyor sizce normal mi sağlık ocağında baktirdim tuzlu yiyen birisi değilim ekmek vs yemiyorum dikkat ediyorum ama ne yapmaliyim
Sermec27 Mavis29 değil diye biliyorum bence acile gidin 13 8 i geçmemesi gerekiyor diye biliyorum ihmal etmeyin
Gamzeee89 Mavis29 yüksek canım çok riskli normalde 12 7 olması lazım benim bile 13 8 13 9 oldugu halde doktorum ilaca başlattı hemen doktoruna söylemen lazım tansiyon çok tehlikeli
Biranne2meyve Mavis29 tansiyon önemlidir ben tansiyon yüksekliği ve protein kaçağıyla birlikte gebelik zehirlenmesi yaşadım bence doktora bir görünün derim ve düzenli tansiyon takibi yapıp not alın doktorunuza gösterin asla ihmal etmeyin çok önemli
Nurhanimm Mavis29 hayir degil dikkat edin bi anda18 olmasin gebelik zehirlenmesi belirtileri bunlar bebegin kilosu gelisimi nasil suan
Deniz95 Gamzeee89 protein kaçağınız var mıydı? Benim küçük tansiyonum hep 9 çıkıyor büyük olan ise 11 12 13 değişiyor ama doktorum ilaç başlatmadı
Gamzeee89 Deniz95 geçen hafta Bi doktorum sızıntı şeklinde çok az bişi war dedi emin olamadı 1 hafta sonra tekrar test yaptı çıkmadı sadece enfeksiyon çıktı
Gamzeee89 Deniz95 canım benim de aynı hep küçük olan yükselio alfamet werdi gebeliğimin başından beri günde 2 sefer içiyorum
Mavis29 Nurhanimm gayet iyi bebeğin durumu herhangi bir şeyi yok tansiyonum çıksa bile hissetmiyorum garip bir şey ama
Fadikb Mavis29 değil canım ben tansiyon hastasıyım alfamet kullanıyorum doktorum bana büyük tansiyonun 13 ü küçük tansiyonun 9 u geçtimi hemen gel diyor
Endo Mavis29 benim protein kaçağı çıkmıştı doktorum 14 olunca bekleme gel demişti gecikmeden gidin bebeği etkiliyor tansyon yüksekliği
Semnr2 Endo protein yüksekliği de yapıyor mu tansiyon yüksekliği çünkü benimde tansiyonum hep yükseliyordu 24 saat idrar biriktirmek gerektiğini söylediler ve yüksek çıktı protein tansiyonum da hep 14 8 13 bu civarkardaydi
Gamzeee89 Mavis29 bende öyleyim çok nadir hissediyorum ensemde bazen ağrı oluyor ama çoğu zaman hiç hissetmiyorum eve alet aldım günde 2 3 sefer ölçü yapıyorum