Writebirds sabahları aç karna bir kaşık zeytinyağı içmek çok faydalı diye okumuştum. En sonunda denedim ancak direk yağı içemeyince azıcık suya katıp içiyorm 2 gündür. Şimdiden faydasını gördüm. Hatta o şişen bölgeye pamuğa biraz zeytinyağı döküp koyarsanız rahatlatacaktır