Writebirds genel cerraha gidin krem veriyor 1-2 haftaya kadar düzelir bu arada ne kabız ne ishal olmamaya dikkat edin baharatlı özellikle acı ve karabiberi tamamen kesin ama hamilelikte olan birşey ki son zamanlarınız bebek baskı yaptıkça da çıkıyormuş bebek düşürmek falan o arkadaşı doktor çok korkutmuş bende de oldu 26 haftalığım hala kremi kullanıyorum