GunesMom ilk bebeğimde doğuma gidene kadar hiç birşey yoktu sancıyı çektikçe oluştu şok olmuştum hem sancı çekiyordum hem çatladı diye çok üzülüyordum tabi 10 saat sancıları boşuna çektim Sezeryana almışlardı şuan 2. bebeğime hamileyim çok belli değil çatlaklarm tabi doğuma kadar ne olur bilemem