umyahsen gulapikk cuma günü 38+2 olucaz nasipse. İnşaAllah canım inşaAllah sağ salim sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız bebeklerimiizi 🤗🙏
Cansuyrm35 38+0 olduk, 1 haziran salı günü sezeryan olacağım🙏🏼 Pazartesi günü nst’de düzenli ama hafif şiddette sancılarım çıktı, adet sancısı gibi sancılarım da oluyor arada ama şiddetlenmiyor. İnşallah salı gününe kadar bir sürpriz yapmaya kalkmaz miniğim 🥰
Medine_25 Minik1bey Aynı dertten muzdaribim nst de sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum alttan muayene ettiler 0 açılma 38+4 bitecek bu gece hâlâ tık yok 🤭🤭😖😖