Bende bugün tam 38 haftalık hamileyim ve çoook zorlanıyorum 2. gebeliğim işlerimi yeni halletmeye çalılıyorum ve keşke diyorum hep bu zamana kadar yapsaydım diye 😏 kasık batması ağrısı bel ağrısı ayakta kramp çok çabuk yorulma hepsii var 😞 bu gebeliğim beni çook yordu kızlar , doğumum da 8 i dedi doktorumuz ama bakalım hayırlısı 🥰