ikinciannelikseruveni 38+3 haftaligim. İki gundur renksiz az miktarda sumuksu sekilde geliyor. İlk gebeligimde kanlı olarak gelmisti ve gecesinde dogum olmustu. Emin olamadim yasayan var mi boyle renksiz olarak kizlar ?
Arifcaninannesi ikinciannelikseruveni Benimd eilk gebeligimde kanli gelmisti iki gun sonra sezaryen olmustum gecen bendednde geldi ama nisan olmayabilir dediler bende beklemedeyim 34+1 olduk
okunmusciklet ikinciannelikseruveni bendede 2 gündür renksiz kıvamlı afedersin sümüksü yapıda geliyor nişan olmalı sanırım birde 1 2 damla kan geliyor 2 gündür
balkiz12 ikinciannelikseruveni canım bendede geliyor o akıntı bence bende sürekli oluyo ben internetten nişana baktım daha katı oluyo böyle yapıştırıcı yapışırya eline o kıvamda bişeye benziyo internetten bak istersen bendede daha gelmedi
Dareyn ikinciannelikseruveni 38 Haftalığım aynı bu şekilde benim de oluyor.. Hatta bu sabahta oldu ben kendimi çok yoruyorum ondan oluyor sanıyordum ama bilemiyorum sonra da diyorum Cuma günü doğumum var diye o yüzden gitmedim
ikinciannelikseruveni Arifcaninannesi benim hafta ileri diye ciddiye aldim. Ama emin de olamiyorum. Mesela sanci da oluyor ama gercek mi basladi yalanci mi delircem 😂🙇🏻♀️
ikinciannelikseruveni okunmusciklet kac haftaliksin ? Kan yok bende o yuzden direk nişan diyemedim. Gerci nette kansiz da olabilir diyo ama. Bi de benim ikinci gebelik hala kendimi cahil hissediyorum
okunmusciklet ikinciannelikseruveni bende 37+3üm ilk gebeliğim benimde bende emin olamadım ama o kıvamda Baska ne gelecek diye nişandır dedin
ikinciannelikseruveni okunmusciklet bakalim bekleyelim. Bi gelisme olursa paylasalim burdan sonuc dogum olacak mi acabaa 🥰
berilkus Arifcaninannesi ikinciannelikseruveni benim de geldi bugün büyük şeffaf bir jöle geldi 38+4 hatta sabah post açtım kimse cevap vermeyince sildim 😣
Bebegim5838 Bnde 37 +3 haftalik hamileyim sümüksü akıntım oldu sancım var aşağıya baski cok fazla dogum yakinmidir acaba
ikinciannelikseruveni Bebegim5838 bazilarinda bir hafta suruyomus bazilari aynu gun doguruyomus. Ama sanirim kanlı gelince daha ciddi
berilkus Arifcaninannesi Evet, normal bir akıntı değildi. Büyük, tek parça, şeffaf birazcık sarımsı, içinde lor peyniri gibi parçalar olan bir jöle. Doktorumu aradım, nişandır dedi ama kanlı olmadığı için hastaneye gelmene gerek yok dedi.
Arifcaninannesi berilkus Sancini takip et cnm vede kanamaya cok dikkat et samcin sıklasirsa hemen hastaneye git
ikinciannelikseruveni berilkus e bazi doktorlarda kanli olmasa da sonucta nişan gel kontrol edelim diyo. Doktorlar kendi aralarinda bile uzlasamiyo biz napalim
ikinciannelikseruveni balkiz12 benim sumuksu sekilde geldi bu defa, akinti gibi degil. Haftamda ileri oldugu icin meraklandm
berilkus Arifcaninannesi sancı nasıl oluyor ki onu bile bilmiyorum. Adet sancısı gibi mi olacak yoksa çatı kemiğim mi ağrıyacak 🤷🏻♀️ İlk bebeğim hiçbir şey bilmiyorum ne olur ne olmaz diye banyo yaptım bekliyorum
Arifcaninannesi berilkus Cnm bende ilk sezaryen diye bende sanci nedir bilmiyorum 😂😂gecen sanci geldi korktum hatta 34+1 oldu kdogum memlekette olacak haftaya gidecegim bende bakalim artik
Cutebaby Evet nişan mutlaka kanlı olacak diye bişe yok. Bir doktor videosunda izlemiştim. Genelde kanlı oluyor olmayadabilir demişti