Serieymn 39+1 dün gece doğum yaptım çok şükür, haftalık kontrol diye gittim sancı açıklık olmadan yatış yapıldı bana , ama alttan muayene sonrası kendiliğinden sancılarım başladı bir de vajinaya birşey koydular orayı yumuşatsin ve açıklık olsun diye 7 saate yakın sürede doğdu , Rabbim cümleye nasip etsin , tek tavsiyem bol bol hareket yapın yürüyün ,ben pek yapmamıştım