Serieymn Doğum sürecinin neredeyse sonuna gelenler sizde durumlar nasıl, doğum için, açılma için neler yapıyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var sanki doğmayacak gibi hissediyorum ben bazen 😖🤰🙈
Zeynepyrdnkl Serieymn ben hicbirsey yapmıyorum 38 haftalık olduk 😂 sancım var mı onu bile anlayamıyorum Rahime bıçak saplanmasi gibi birşeyler oluyor buda sancı mi fikrim yok🤦😂
Yaprakdokumusever Serieymn ben artık ümidimi kestim bekleyince gelmiyo 😅 geçen hafta kontroldeydim yumuşamam vardı bebek kanalda ama ne sancı var ne de açılma , perşembeyi bekliyorum tekrar çatı muaynesi yapılacak inşallah açılmam olmuştur durmadan yürüyorum hareket ediyorum duş alıyorum
Serieymn Zeynepyrdnkl evet vajina ya baskı oluyor artık bende de arada sırada. Kafayı rahime dayadıkları için sanıyorum. Bakalım ne zmn gelecekler 😖🙈
Serieymn Yaprakdokumusever ne güzel hiç değilse siz doğuma dair birşeyler yapıyorsunuz bende oda yok 🙈 nst de sancılarım çıkıyor benim de ama kasılmalar dışında birşey hissetmiyorum bende. Sağlıcakla gelsin bebişler inşallah 🤰😍
Dilara_guess Bende yürüyüş, egzersiz, merdiven inip çıkıyorum. Duşta sürekli oturuyorum ama perşembe kontrolüm var bakalım. Hissedilende bir şey yok ama🙈
Serieymn Dilara_guess siz kaç haftalık oldunuz. Bende artık sıcak duşa başlasam iyi olacak sanırım. Dürtmeden gelmeyecek gibi bu bebeler 🙈🤰
Serieymn Minnosannem12 bel agrısı bebek iyice büyüdüğü için oluyor sanırım. Bakalım 40 görücez sanırım bu gidişle sağlıcakla kavuşalım inşallah
Serieymn Canankmrc ne güzel yolun başındasınız daha tadını çıkarın. Zaman gerçekten çok hızlı geçiyor. Rabbim hepimizi sağlıcakla zamanında kavuştursun bebişlere 😍
Findikinannesi Serieymn 38 haftamdayim 2 cm açılmam var herşeyi yapiyorum ama acilma hic ilerlememis hic gelesi yok
Serieymn Findikinannesi o sancılar birden gelecek birden doğuracagız herhalde. Bnim de nst de sancılar çıkıyor ama ben kasılma dışında birşey hissetmiyorum. 1 cm açıklık vardı 37 de muayene ettginde şuan durumlar nasıl bilmiyorum 🤷♀️
Minik-anne-12 Serieymn 39+4 günlüğüm cuma muaayne oldum normal doğum demişti ama açılmam olmamış benimde 🥺 cuma 40 hafta oluyorum erkenden gel dedi sezaryanamı alıcak bilmiyorum arada şiddetli samcım oluyo kasılma felan ama uzun sürmüyo gidiyo
Serieymn Minik-anne-12 umarım herşey yolunda ilerler ve sezeryan olmaz. Bol bol çömelme hareketi yapın rabbim hayırlı kolay doğumlar versin hepimize inşallah
Elif19851985 Minik-anne-12 devler hastanesimi özel hastanemi dedi bende 39 +2 sancim agrim acilmam yok cuma kontrol dogum hakkımda konuşmaz dedi merak edoyorum