damlaaltinay glcncbn kolostorum boşa gitmemeli bebek onu almalı. Göğsünüzü uyarmayın. 37+2 deyim, geçen hafta ebemden bebek nasıl emzirilmeli, nasıl tutulması süt nasıl sağılmalı bebek nasıl tutulmalı gibi konularda eğitim aldım 🙏
glcncbn damlaaltinay İlk gebeliğiniz herhalde gelen ilk süt belirli bir sğre sarı renktir ve sonradan beyaza dönüşür. İlk sütün ziyan olması gibi bir durum yok belirli bir süre geliyor zaten.
Menfiye_01 Srpl07 sakın sıkma gogsunu o sıvı bıle bebege cok faydalı oldugu ıcın bırde erken dogumu tetikliyor doktoruna sor canm
Merveakbulutt Cennet-polat Evet sütun var zaten sana yok demedim büyüklerimiz öyle söyler şimdiden akmaya baslarda durmaz dedi annem ve benimde sütüm akmaya başlamıştı doğuma kadar baya sütüm boşuna aktı hep