Srpl07 Günaydın kızlar ! sabah kalktım bu manzarayla karşılaştım süt mü bu ? Eğer öyleyse çok sevindim 😊 https://resimlink.com/Bjnm
Bubuseli Srpl07 Benimde sabahları böyle dün bilerek sütyenimi çıkarttım atletle durdum iki göğsünden sıvılar gelmiş süt üretiyoruz 😂😂😂😂
Srpl07 ebrr1048 inşallah öyledir hiç kafama takmadım ne zaman gelecek diye ama bazen aklıma geldikce merak ediyodum ☺️ Çocuğum beslenebilcek 😍
Srpl07 Bubuseli ayyyy çok sevindim ya bebeğim aç kalmicak içten içe hep dua ediyordum 😊 çok şükür 🙏🏻 Bikaç gecedir iğne batar gibi oluyordu göğsüme demekki bundanmış
damlaaltinay Srpl07 ebenize sorun bu konuyu, çünkü hiç iyi değil sütün gelmesi. Kolostrum dediğimiz ilk süt bebeğin ilk aşısı.
Srpl07 damlaaltinay yarın kontrolüm var soracağım kötü bişey yoktur inşallah burda çoğu kişi yazıyor erkenden sütün geldgni ama 😕
Srpl07 Ozlem23 bazıları iyi değil gelmesi yazmış ama doktor kötü bişey demedi demi size ? Benmde kontrolüm yarın soracağım ☺️
ebrr1048 Srpl07 ben internetten araştırmıştım doktorum erkek diye sormadım ama süt bezleri kendini hazırlıyormuş sen 34 haftalığım yazmışsın benm 20. Haftada gelmeye başladı şuan 24 üm haftada bi falan böyle geliyor bi sorun olmadı araştırdığıma göre de bi sorun teşkil etmiyor
damlaaltinay glcncbn kolostorum boşa gitmemeli bebek onu almalı. Göğsünüzü uyarmayın. 37+2 deyim, geçen hafta ebemden bebek nasıl emzirilmeli, nasıl tutulması süt nasıl sağılmalı bebek nasıl tutulmalı gibi konularda eğitim aldım 🙏