almilaumay12 Oncelikle herkese hayırlı sabahlar güzel gunler dilerim. Bugün ikinci prensesimi herşeyiyle görmeye gideceğim insallah hicbir sorun yoktur cok heyecanlı brazda stresliyim diyebilirim dualarınızda bana da yer verin❤🌹
kelebegimm07 almilaumay12 merhaba detaylı ultrason derken organ taraması dimi bu da benimde varda randevu alcam hangi bölümden aldınız randevu? Bu arada sağlıkla gelsin miniğiniz🙏
Ilkayy almilaumay12 sağlıklı haberler alın inşallah bende heycanla bekliyorum o günü 3 hafta var benimde ☺️
Fatmazel almilaumay12 benim de bugün detaylı ultrason muanem var umarım bebişlerimizde bı sorun çıkmaz herşey yolundadır ve sağlıklıdır 😍
Haticecakirr almilaumay12 ay benimde bugün detaylı usgm var çok heyecanlıyım herşey gönlümüzce olur inşallah 🌸🥰 kaç haftalıksınız
almilaumay12 kelebegimm07 Merhaba, öncelikle teşekkür ederim sizinde inşallah. Radyolojiden aldim randevuyu ilk gebeligimde de ayni sekilde radyolojiden baktirmistim.
Umrankementt almilaumay12 radyolaji olduğuna emin misiniz ben Perinatolaji olarak biliyorum ve o şekilde randevu aldım şuan bi emin olamadım 🤷
Cansu-81 Günaydin kizlar Bende 3 hafta sonra oglumu görcem ama randevuyu nerden aldiniz hangi bölümde? Ve fiyatlari ne kadar acaba? Randevuyu simdiden almak istiyorum belki cok dolu diye :D ❤
almilaumay12 Cansu-81 Radyoloji bölümden aldim.450 tl idi yanlız oyak indiriminden yararlanıp 350 tlye giris yaptim🌾
QOH Cansu-81 Bugün doktorum benim için randevu aldı perşembe günü için perinatoloji doktorundan o bakacakmış detaylı ultrasona.1000tl dediler
almilaumay12 Haticecakirr Teşekkür ederim hepimizin insallah. Bekliyorum suan bende kapida 22+3 haftaligizz sizz❤