Jale01 ilki rahim kısalmasından oldu şimdi yine kısalma şüphem vardı ama cok başka şeyler yaşadım rahim riskini unutturdu. kan hastalığım var bebeğe kan gitmiyor vücutta kan olmadığı icin tansiyon fırlıyor kanamalar yasıyorum hani olurda bi kaç haftaya alırsalar şimdiden kabullenmem gerek