Yonca0218 mrb öncelikle geçmiş olsun inş ıyısnzdr ozele gittiğinde açıl bölümüne gtsnızde durumunuza gore dgısıyr sizi kadın dogumcuya göndermiş muayne olmşsnz o yüzden normal kadın doğum muayne ücreti alınr normal muayneye almaması gerekli açıl gırdnzde normal doktorun baktığı parasız olmalı ama kadın doğumun aldığı para normaldr bizde kadın doğuma godrsek acıldn dhaı gırmş olmasanz fark etmıyr kan alıcaklarsa ücret ıstyrlar