Mom789 hangi hastane peki? Ben bikez medipol acile gittim, lekelenmem olmustu cok da guzel ilgilendi 140 tl muayene ucreti odedim. 30 tl de dusuk ignesi vurdular. Evden cagirdilarsa almis olabilirler o ucreti ama zaten o gun nobetci kadin dogumcu ise ztn her hastane bulunduruyor artik.. sanki onlara ozel bisey sadece