Zeynep616161 Evet arkadaşlar, ybb kullanan var mı daha önce, yada etrafında kullanani gören, bunu denemek istiyorum,
aysemeva13_ Zeynep616161 benim kargom bu gün geldi. Allah nasip ederse doğumdan bir ay sonra falan başlıcam. Sağlık açısından çok gerekli bir şey bence.
Minigimm0611 Zeynep616161 inşallah devamını getirirsiniz bikaç kerelik bişey değil çünkü cok zor kafadan 2sene fix yani. eskiden evet yapılıyormuş ama mecburiyettenmiş baska çare yokmuş şimdi yapabilene helal olsun dıyebilirim anca.
Btl3407 Zeynep616161 sadece ybb mi deneyeceksiniz yoksa bebeginizle tuvalaet iletisimi de kuracakmisinz?
Esenburhan123 Elif2912 abartmayın o kadar da bu çocuk hiç mi uyumuyor sigara içmeye zaman bulunuyorsa bebeğin sağlığı için bezi makinaya atmayada zaman bulunur
aysemeva13_ Zeynep616161 ilk çocuğum olduğu için göbek bağından da korktuğum için ilk bir hazır bez kullanıcam ben. İki tane cover bir tane t bez dört tane de katlanınca üç kat olan iç bez aldım. Cover yeterli ama iç bezlerden beş tane daha alsam ve t bezden biraz daha alsam yeterli olucak diye düşünüyorum. yundon_ybb den aldım ben güvenebilirsin
Ummyahya Ben kullandım,2 cocuguma hamileyim inşaAllaj ondada kullanacagım eğer fazla miktarda beziniz olursa hiç de zorlayıcı bir tarafı yok..
Yeni474747 Zeynep616161 benim 30 tane iç bezim 3 tane coverim var 3 günde bir yıkama ile gidiyor bu miktar
aysemeva13_ Zeynep616161 hazır bezlere göre kat kat daha ekonomik. İlk başta biraz fazla veriyorsun ama mübarek eskicek bir şey de değil ikinci çocuğu bile büyütür. Söylediğim sayfaya bakarsan fiyat listesinde katlanınca üç kat olan ama pembe renkli iç bez var diğerlerinden farklı yok ama daha ucuz ondan da alabilirsin
Elif2912 Esenburhan123 postumu dikkatli okusaydiniz keske iki cocugumdada sigaraya vakit ayirmadigimi anlardiniz bu konuda hassasiyet beklerdim acik bul laf sok ama inan onemsiz ne dedigin hanimefendi sordugunda aklima ilk bebeggim geldi ve kizim kolik bir bebekti bez yikamak gibi bir vaktim asla olmadi ki olsa bile ugrasmazdim buda benim fikrim ister begen ister begenme dedigim gibi yaptigin yorumdan sonra fikrin onemsiz
momof3 Esenburhan123 Çocuklar Tabiiki uyuyor ama o bulduğun 1 saatlik vakitte bir fincan kahve içmek,ayaklarını uzatmak kendinle vakit geçirmek için can atıyorsun 🌝 Bebekleri düşündüğümüz kadar kendi psikolojik sağlığımızı da düşünmek zorundayız bence.Tek boşlukta çamaşır atıp,çamaşır toplamak hiç kolay değil
Zeynep616161 Btl3407 ilk anneliğim olacak, ybb deneyeceğim, tuvalet iletişimi yapabilir miyim bunu zaman gösterecek kardeşim
Yeni474747 Zeynep616161 ben kullanıyorum Allah aşkına şurada bir kap yemeği zor bulursun tuvalete zor gidersin laflarına bakmayın artık 50 günlük bebeğim 40 gündür kullanıyorum gayet te memnunum
midekoruyucu Yeni474747 ben de 2 cover 20-25 iç bez yapmayı düşünüyorum iç bezlerim henüz hazır değil ama 30 da olabilir ne kadar çok o kadar uzun süre dimi. Bi de kova aldım iç bezleri su da bekleteyim diye sz nasıl biriktiriyosunuz
momof3 İlk bebekse olabilir ama benim gibi peş peşe 3 tane varsa pek mümkün olduğunu düşünmüyorum,öyle çokta kolay değil Yani 🙂