RabEm Ya sizde oluyor mu ? 34+6 yım bebiş içimde toplanıyor karnımda değişik şeyler hissediyorum böle bi kenara toplanıyor toplanırken ben nefes almakta zorlanıyorum.
Iznil RabEm bende de ayni durum var. Surekli sag tarafima toplaniyor. Sol tarafimda catlak olusmadi sag tarafim catlak dolu, cok garip :) nefes darligi yasamiyorum ama henuz.
Azziza RabEm salam ele olduqunda bawlayin onu sevmeyi daniwmaqa o zaman yeri rahatlayacaq. Mende 34+4 hamileyem ele edende kecir)
Azziza RabEm mendede ilk gebelik olur ele usaqin yeri daralir ona gore yer ede bilmir ozune😂♥️🙏🏻Sag salamat alaq qucaqimiza insallah
Iznil @s RabEm RabEm bizimki nisan basindan beri dondu.kafasi asagida yani. ust tarafta hissettigin sertlik poposu veya sirti oluyor :)) kontrole gittiyseniz doktorunuzun bunu belirtmesi gerekirdi aslinda
damlali RabEm benimde 34+2 30dan beri sağ toplanıyor nefesim kesiliyor gibi olıuyor doktor poposunu yada sırtını yaslıyor diyor🤗
Diilruba RabEm Aynı durum bende de var 34+2yim yalancı kasılma dedikleri bu oluyor doğuma hazırlık yapıyor minikler💗💗
Diilruba RabEm 😂😂😂Ya çok tatlısınız bende aynı fikirdeyim jet hızıyla geçsin istiyorum zaman çok ağırlaştım
RabEm Iznil Iznil geçen gittiğimde kafası aşağıdaydı durduğu pozisyonu söyledi doktorum ama yerinde durmuyor ki habire yer değişiyo ultrason çektirmedi