Melikekpln geçen hafta çarşamba gittim nst ye girdim sancim çıkmıyor melih hocaya yarin sabaha tekrar çağırdı çatı muayenesi yapicam dedi 40 haftaya kadar beklicem kendi sancinla gelmesini dedi gelmezse suni sanciyla yatisini yapicam 40 dan fazla beklemicem dedi yarin sabah birdaha gidicem bakalim yarin kesinlescek