Melikekpln Eskisehir tip fak melih beye gidiyorum cokta memnunum. Sorum su ben 32 haftalığım nst tip fakultesinde ne zaman sokuyorlar? Kontroller ayda birdi simdi 32 den snra 2 haftada 1 mi olur nasil oluyor
Larinnaz Melikekpln bende size bsy soracagım ,alakasız ama.melih beyin hastasıyım bende.bebegime 27 28 haftalıkken 875 gr cok zayıf dedi.sizin bebeginiz kac gr dı hatırlıyormusunuz
Findikinannesi Melikekpln bende melih hocaya gidiyorum 36. Haftadan sonra sokuyo nst ye ben 38 haftamdayim bugün giricem kontrol de en son 35 haftalikken gitmiştim bakalim bugün ne dicek
Melikekpln Larinnaz 28 haftalikken gitmiştim ben en son 1300 gram dedi. Yarin tekrar gidicem 32+1 bakalim kac kilo olmus kasilmalara ne dicek
Larinnaz Findikinannesi normal doğummu yapacaksınız? Hala kontrolleriniz 3 haftada 1 öleyse değilmi? Normalde bu haftalarda ilk kızımda özelde haftada 1 yada 2 haftada 1 giderdim.sanırım tıpta hep 4 haftada 1 yada 3 haftwda 1
Melikekpln Findikinannesi benim sezeryan olacak 36 da gittigimde tarihte verirmi acaba sizin normal dogum mu olucakti hatırlayamadım
Findikinannesi Larinnaz evet normal doğum olucak inşallah melih hoca sıkıntılı bi durum yoksa sürekli çağırmıyor size yine 1 ay sonraya randevu verir bence bende 35 haftaya kadar hep ayda 1 çağırdı 3 hafta oldu en son gideli bakalim bugün ne dicek ne zaman çağıracak
Melikekpln Larinnaz saglikla gelsin insallah ☺️Heyecan yapıyorum bende dogum tarihini versinde kavusalim diye 😄☺️
Melikekpln Larinnaz 36 da kontrolüm var bakalim tamda kurban bayramindan 5 gun onceye geliyor gibi dogum 12-13 (39+1)temmuz oluyor bakalim 39 alir 38 de mi