Cylncyln_01 39+3 oldum ama hiç açılma yok ne yapacağım bilmiyorum ya agrım sancim var ama açılma yok 🙄
Mervecee Cylncyln_01 benimde açılmam hiç olmadı ağrım olmasına rağmen çatın darsa suniyidr kendim istemedim şöyle 2-3 cm açılmam olsa ağrıyla bir beklerdm ama olmadı
Cylncyln_01 mucizemm01 Ya günde 5 katı 3 d3fa çıkıp iniyorum hurma yiyorum plates tooundahareket ediyorum sancim var açılma hiç yok
Anneyim23 Bizde 39+4 üz sancım var ama açılma yok bikac defa çatı muayenesi oldum ama sıfır açıklık napicaz bu çocuklar gelmiyo 🤦🤷
Cylncyln_01 mucizemm01 Amin canım bakalım çatı muanesinden sonra nisani gelen suyu gelen çok kişi var darısı bize olsun
mrskement Cylncyln_01 bnde 39+3um şuan yarın bnmde muayenem var inşlh açıklığım olur diye dua ediyorm belim çok ağrıyor bide arada sanki alttan bıçak sokuyorlarmis gibi ağrı geliyor gidiyor anlık sizde de oluyormu
Cylncyln_01 mrskement Evet canım alt bölgem birşey cikacak gibi ağrıyor belim anı şekilde kasılmalarım var bunca şeye rağmen aciklik hic yok
CnsHazel Cylncyln_01 canım bende bugün 39 oldum ağrı yok sancı yok açılma 1 cm ama yetersiz tabi 2 hazirana yatış verdi doktorum o güne kadar doğum kendiliginden başlamazsa suni sancıyla başlatacak 🙄😬
Cylncyln_01 mrskement 41 e kadar yolu var normal doğum görünüyor diye bekletiyor bend ebir mucize bekliyorum biran önce gelsin diye
Anneyim23 semrakin_16 bnm üçüncü bebeğim ilkinde de sancım vardı suni sancıda verdiler daha erken geldi bebeğim, ikinci de de verdiler ama evde çektiğim için sancıları fazla almadan doğdu biliyorum yani nasıl bir ağrılı süreç olduğunu