dilaraonat Cuma günü 1.trimester dönemim bitecek ve o gun kontrole gidicem doktor gösterirse görebiliriz veya bı tahmin yapabilirim dedi 12.haftada cinsiyet öğrenen var mı çok heycanlıyım 😊🥰
Deniz-Demirin-Annesi dilaraonat biz öğrendik erkek olursa genelde öğreniliyor fakat kız olursa baya geç oluyormuş
Kaderimm dilaraonat Bende o haftada bı hevesle gidip sormuştum yanılma payları oluyor erkek demislerdi 16haftada kız oldugunu öğrendim
Prenses_Prens dilaraonat yüzde seksen erkek dedi şimdiki hamileligimde 12 haftalikken kızımda da 12 haftalıkken kıza benzetiyorum demişti her ikiside doğru çıktı
ruzgarsmommm @dilaraonat ben öğrendim erkek ama %100 değil dedi. Valla ben gördüm ama kesin erkek :) çarşamba tekrar gideceğim 13. Haftadayım bakalım ne diyecek
dilaraonat Ben hep kız istiyodum ama son ıkı haftadır hep erkek hissi var içimde hep erkek doğuyor bide bu seyirmeler iki üç gün önce başladı genelde erkekte önce belli eder kendini diyolar sağlıklı hayırlı evlat olsun tabi ama cinsiyet de çok merak ediliyor 🙈
SerpilEsra dilaraonat erkekse soyluyorda kizsa soylemiyor gibi oglumda 12 de ogrendm bunda 14 hafta oldu 🙈
Rusen96 dilaraonat olabilir canim ama bana söylemediler kim 1 ay daha bekleyecek şimdi ya. Insan cok merak ediyor gerçekten de
Cananslife dilaraonat 12 haftalıkken erkek demişti detaylı ultrasonda 15 haftalıkken kız olduğunu öğrendik o haftada sadece tahmin yapıyorlar bence dogruluk payi az 😊
SerpilEsra dilaraonat direk pipi gorduk 12 haftada bundada carsamba gunu gidecegm bakalm soyler insallah artk🙈
dilaraonat Rusen96 ben cumayı zor bekliyorum acaba soyler mı dıye senın bıde kesinleşecek çok zor bı bekleyiş olacak 😊
Ayse32 dilaraonat 12+3 te kızımız olacağını öğrendik canım %95 dedi 14. Haftada kesin kız dedi doktora cihaza be bebeğim pozisyonuna göre yüksek olasılık dogru çıkabilir 😊
dilaraonat SerpilEsra benim karnım 3 aylıktan fazla gorunuyo suan bide one dogru yana yayılmadı çerkinleşmedim bide 😂