esmerrmm hayır ilac da kullanmadım hic mide bulantı hissiyatı olmadı ama ben cok nazlıyım birazda pekmez cok tatlı seyler yiyince yani keskin seyler hemen bas agrısı tutuyordu yaptırmakdan cekiniyordum bebegim haftasından 15 gün önde gidince dr yapılmasını önerdi bende yaptırdım. bence hic düsünmeyin gecip gidiyo 🤗