Benim okulum; sen her ihtimale karşı al, biz yollarız milli eğitim kabul ederse aktarırsın demişti. Ben de öyle yaptım ama maalesef ilçeden döndü, çalışmadığı için yazın aktarılmaz demişler. Yönetmelikte öyle yazdığı için benim umudum yoktu ama okul umut vermişti yine de olmadı.