PurpleTail Ozgesapmaz benim de doğumum eylülde çok merak ediyorum bu sorunun cevabını ama sanmıyorum hocam aktif çalışma durumunda olmayacağız aktaramayız gibi geliyor henüz tam arastırmadım
shinemuu fatmakolay En güzeli çalıştığınız çevredekilere sormak. 24. Haftada idari izne çıkan arkadaşıma 5 haftayı eklediler başka ilde . Bizde de eklenemez diyorlar. Her yerde farklı uygulama🤷♀️
fatmakolay shinemuu ben Ankara’dayım burda yapacaklarını sanmıyorum hiç de duymadım nerde kaldı 24. hafta iznine bile sorun çıkarırlar diye korkuyorum 😧
Fiknet Gizmo90 Ozgesapmaz kesinlikle eklenemiyor zira zaten tatilde olduğumuz için çalışabilir raporu geçerli olmuyor ayrıca milli eğitimle görüştüm bunun yönetmelikte sabit olduğu ve sadece 2 Temmuz’a kadar olan kısmı aktarabilirsiniz dediler ve uygulamada öyle oluyor birçok arkadaşımın da durumu böyle oldu yönetmelik gayet açık maalesef bende aynı durumdayım.
Rmsk Fiknet peki doğum yaptik soğuk sonrası izinden sonra doğum öncesi izin ekleniyor dimi ? Ben mesela temmuzun sonunda doğum yapsam oncesinde çalıştığım 3 haftayı doğum sonrası 2 aydan sonra eklicem dimi? Umarım analtablmisimdir
Kubra2721 fatmakolay benim arkadasimin yerine gelecek ogrtmen olmadigi icin 24. Haftadaki idari izninde mudur cagirdi okula mecburen rapor aldi. İdari izinliyken mudurun cagirma yetkisi var
fatmakolay Kubra2721 inşallah öyle olmaz ben lisedeyim öğrenciler gitmiyor sınavlar yapılmayacak gibi umarım öyle olmaz benim okul evime uzak bir de iyice mahvolurum olmadı rapor isterim ben de
Ozgesapmaz muallimehanimmom5 evet ama yaz dönemine denk geliyor olmasından dolayı bende pek umutlu bakmamıştım
Fiknet Melike1414 alamazsınız Rmsk evet onu ekleyebiliriz yani 2 Temmuz’a kadar olan zaman kaç hafta çalıştıysanız o kadarını aktarırsınız dediler ama maalesef sonrası zaten yaz tatili ondan eklenemiyor
Melike1414 Trakyali3922 hocam benimde doğum eylülün 3: haftası 32. Hafta agustosa denk geliyor nasıl çalışabilir alıp aktarma yapacağız
Rmsk Fiknet ama saçma değil mi olk doğum sonrası izni sonrasında doğum öncesi eklenmesi laizm değil mi ikisi aynı anda ki eklenio yani??
Fiknet Rmsk saçma ama maalesef yönetmelik açık kesinlikle değişmesi gerekir mağduriyet yaratıyor ama değiştireceklerini de sanmam
History86 Benim arkadaşım aktardı doğumu Ağustosta idi.benim de Ağustos sonu inşallah idareme sordum ralorunuzu verir altarİrsiniz dedi.okulum Gaziantep bu arada
elifatma1234 History86 bende gaziantepdeyim idarem aktaramazsın dedi, eylül ortasında doğum. Doğum öncesi izin yaza denk geliyor fiilen çalışmadığın için aktaramazsın dedi. Şahinbeyde mi sizin okul