Nimet_Gamze34 marbling10 zor oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Her şey bebeğim için. Benim bir de iğne korkum vardı. Başlarda kötü oldum ama iğneye alıştım.
Pelin-1 marbling10 evet ve coraspinde kullaniyorum hergun 100luk rahimde kan akişinin bozulmamasi içinmiş
marbling10 Nimet_Gamze34 o da zor Allah kolaylık versin. İğne korkum yok benim ama ilk iğnem fena acıttı🤭
marbling10 Sermec27 herkes genelde 4000 lik kullanıyor anladığım kadarıyla. Acaba yeterli oluyor mu buhunla ilgili bir test var mıdır ki🤔
MerveKaya38 marbling10 var faktör 10 testi Anti Xa testi onu yapiyosun kullandığın iğne vücuduna yeterlimi biliyosun mesela benimki yetersiz cikti 4 bin 53 kiloydum 6 bine gectim
MerveKaya38 marbling10 bu iğne boyla kiloyla ilgili değil ki faktör 10 testi yapacaksin ona göre ayarlanıyor kiloya boya göre ayarlanmiyor ben 53 kiloydum 4 verdi sonra faktör 10 testi yaptım iğne vücuduma yeteriz geldi 6 bine cikardi .
marbling10 MerveKaya38 yok canım kiloya göre ilk dozu belirliyorlar yetersiz ise arttırıyorlar. O test ilacın yetip yetmediğini gösteriyor. İlk kaçlık alacağını belirlemiyor