Yasasinanneolmak 2li sadece istatistiksel bir sonuç verdiği için kafa bulandırma ihtimali daha çok. Yani şöyle ki 1/250 çıktığında sonuç sizin şartlarınızdaki 250 kadından birinin çocuğunda hastalık görünmüş demek. O 1 olup olmadığınızı düşünüp duracaksınız, ayrıca kriterleri doktorun ölçümler kandaki bazı değerler yaşınız bebeğin haftası belirliyor. Biri bile hatalı olsa sonucu etkiler. Benim içime sinmeyecek bir sonuçtu açıkçası. İmkanınız varsa ve doktorunuz önerdiyse fetal dna önerirm. hepsini arayın konuşun kaç hastalığı kapsıyor yapılan testler öğrenin, ona göre karar verin bence. Umarım iyi sonuçlar alırsınız 🐣