Lierac kullandım. Başlarda bir şey yoktu ama son 1 aydır aşırı çatladım. Karnım, iç bacağım, yanların çatladı. İç bacağım fena ama. Şuan kırmızı renkteler. Doğumdan sonra beyazlar belli olmaz diyorlar ama güzellik merkezi falan ne bulursam nasıl geçerse bakıcam bir çaresine. Kremi de sinirlendim kullanmıyorum daha. Zaten çatladı her yerim. Doğumdan sonra bakıcam hal çaresine.