Azra31 maalesef en çok önerilen markalar olan lierac ve biooil kullandım ama 28den sonra aniden bi anda çatladım herkesin farklıdır tabi isterseniz doktorunuza veya eczaneye sorun bebek yağı iyi diyorlar bilemiyorum ben o iki ürünle çatladığım morardığım için bişe diyemiyorum ama kullanıp sıfır çatlak olan da var biraz genetik biraz şans🤷♀️