Mercimegim4 canım ben de 2-3 hafta kullandım. Bir kere pembe bir akıntı geldiği için. Hayatımda hiç fitil atmamıştım. Bana da korkunç geliyordu. Sana tavsiyem ellerini öncesinde güzelce yıkayıp kurulaman. Steril olması çok önemli. Mantar ya da enfeksiyon kapmaman için. Sonrasında sırt üstü uzan, dizlerini kır. Derin bir nefes alıp işaret parmağınla yavaşça ittir. Zaten parmağının yarısına kadar bile gelmeden kayıp gidecek. Sabahına çamaşırında beyaz kabuk göreceksin. İhtiyacı olanı alıyor zaten vücut. ☺️ Korkma daha doğum yapacağız bunlara alışmamız için bir sebep olarak düşün