Mercimegim4 genelde herkes ayni cevabi vermis zaten gece kullanimi daha uygun.Benim doktorum da igneyle fitili del o sekilde sok iceri dedi.bir saat ayaklarinin altina yastik koyup uzan hemen kalkma dedi.Biraz piskoloji bozuyo katiliyorum.cunku bende zorlandim ilk basta.Ama cocuk icin katlanmak zorundayiz.Bu onun orda kalabilmesi icin gerekli.Bebisini kucagina saglikli sekilde almak istiyorsan bi anne olarak herseyi goze almalisin.strese sokma kendini.dilersen esinden yardim alabilirsin.Onlar daha uzman iceri bisi sokmak konusunda cunku 🤭 ben bikac kez kendim denedim sanki ilac cikiyor gibi hissediyodum.artik dayanamadim esimden yardim aldim ve alistim. Ciddi anlamda herkes bu yontemi denemistir.Maalesef bu donemlerde hemen hemen herkes bu durumu yasiyor. Agizdan alinmasinin cok fazla yan etkisi varmis ve alttaki kadar etkisi hizli olmuyormus.asiri bas donmesi kusma tansiyon dusuklugu ki bazen burun kanamasina bile sebep oluyormus.o nedenle onerilmiyo.Aklinda bir soru isareti kalmasin. Simdiden kolay gelsin umarim hizli bir sekilde asabilirsin bu durumu ki 2 3 gun icinde alismis oluyosun.piskolojik olarak da rahatliyosun.cunku rahim kasilmalarina da iyi geliyor.Biz anne olduysak basa gelen herseye sukur demeyi bilmeliyiz bence.Tum annelerimize de doguma kadar sabir diliyorum🙏🥰