anneyim_33 evet ama son aylarda temizlik, hazırlık falan oluyor. Bir de ağırlaşıyorsun😊ben de etkilenmiştim ilk söylediklerinde. Hatta keşke almasaydım dedim. Ama burada görüyorum daha erken alanlar var. Annelik işte, daha doğmadan en güzeli onun olsun diyorsun. Allah herkesin yardımcısı olsun. Güle kullanılsın inşallah 🙏🏻