Nehir8 Hanımlar bebek alışverişine ne zaman başladınız ben 30 haftalıgım ama genede erken mi acaba 🌹🌹🌹
Yagmur515253 Nehir8 geç bile kalmisiniz doktorlar 32 haftalıkken çocuğun malzemelerinin tamamlanmasını öneriyor erken doğum ihtimaline karşı biran önce başlayın bence çok alınacak malzeme oluyor hepsi üst üste gelirse ağır olur
Humanur2021 Nehir8 3bucuk aylıkti herseyini aldım aklina ne gelirse emzigine kadar şimdi 7 aylık olduk bi beşiği kaldı 🙈🧿🤰🏻bu haftada yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlıcam🤲
Asyaa02 Humanur2021 yaa ben de yarın 22+0 haftalık oluyorum. Bebeğe sadece bir kaç tulum aldım ama keşke kimseye aldığımı söylemeseydin. Neden aldın, daha erken, bi aksilik olursa çok üzülürsün falan dediler. Ben de 7. Aydan sonra alayım dedim. 🤷🏻♀️
Omerhatice Nehir8 kiz ne erkeni gec bile kalmışsın 30 32 de yika hazirla bitiyor neredeyse Ben 24 de basladim 30 de anca bitti oda hersegi değil yani ara ara araştırarak bakarak aldım.. 30 da yıkayıp yerleştirdim.. 31 de son kalanları aldım onlarida yıkadım bitti .. cumartesi ev temizlenip çanta hazirlancak o kadar 34+0iz su an 🤗
yesilkahve Nehir8 bence artık hazırlaman gerekiyor. Ben 22-25 haftalıkken her şeyini tamamladım, 30 haftalıkken hastane çantasını hazırladım. Şimdi 35+5 teyim iyi ki yaptım diyorum, gün geçtikçe daha da ağırlaşıyorsun hiçbir şey yapasın olmuyor 💜
Uykucu2307 Asyaa02 boşver kimsenin lafını dinleme bence Allahın izniyle herşey olur gider. Sen herşeyini almaya çalış çocuğunun. Ben 30 haftalığım herşeyi bitirmeye çalışıyorum artık. Aldım da hazırlıklar kaldı son
Humanur2021 Asyaa02 lanet insanlar bu dönemlerde destek olup moral verecekleri yerde fesatlık yapıyorlar kötü kötü düşündürüp. Işlerine baksın gönlünden geçen herşeyi al kimseye hiç bir şekilde yaranamazsin alsanda almasanda sen rahat ol Icini ferah tut minige yansımasın 🤍
anneyim_33 Asyaa02 bı yandan doğru soluyolar Allah korusun bişey olursa eşyaları gorudkce uzulumemek adına diyolar ama biz anneler heves ediyoruz tabiki bide ilk olunca🙈 zor tutuyorum kendimi 😄
Asyaa02 Uykucu2307 doğru söylüyorsun. İnsan son 3 ayda ağırlaşıyor. Arkadaşlarım Bile acele etme diyor. En iyisi kimseyle paylaşmamak
Asyaa02 Humanur2021 güya beni düşünüyorlar. Son ayda alınırmış. Halbuki ilk hamileliğim değil ben de biliyorum ne lazım, ne değil. 2 erkekten sonra Allah nasip ederse bir de kızımız doğacak. İnsan hevesleniyor haliyle
Eski9 Nehir8 erken değil geç kalmışsın cnm artık al herşeyini ben kıyafet vs herşeyi hazırladım ufak tefej şeyler kaldı onlarında bunhafta tamamlayacağız nolur nolmaz 33 oldum ve bugün çok ağrılarım oldu doktora gideceğim birazdan
Elisanehir Nehir8 13 haftada başladım yavaş yavaş almaya oda takımımız özel yapılıyor daha gelmedi ama bu ayın 1′nde herşeyi tamamlamış olurum şuan 26+2 😂😂
Humanur2021 Asyaa02 ilk olsun 3 . 4. Olsun lüzumsuz ınsanlar hep biz biliriz kafasindalar valla benim ilk Allah’ın izniyle kimseyi dinlemem dinlemiyorum da hiç bi konuda
Dygu01 16+2 deyim daha hiç bir şeyini almadım ne zaman alacağımı bilmiyorum hanımlar erken mi daha etrafımdaki herkes erken diyor
Smsevde Dygu01 bence yavaş yavaş alabilirsiniz. Hepsi pat diye alınmıyo hem maddi olarak hem de insan geniş geniş bakıp araştırıp almak istiyor. Ben ilk 1-2 parçayı 12 haftalıkken falan almıştım sanırım. Şuanda 27 haftalık ve ve her ay ufak tefek alışveriş yapıyorum. Hala eksiklerimiz var tabi ki
Nehirimmm06 Nehir8 bende 30. Haftadayım bitirdim herseyini tabi benim riskli geçti bide çok çabuk yoruluyorum siz hala kendinizi iyi hissediyorsanız yaparsınız daha var doğuma
Asyaa02 Humanur2021 bizim insanımızın yapısında var maalesef. Başkalarının hayatı hakkında söz sahibi sanıyorlar. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun, bebişlerimizi sağ Salim alalım kucağımıza inşallah