Zelsonr ay herkes bişey diyor valla isim konusunda ben de kimseye beğendiremiyorum, sormayacağım artık. Bence alpaslan çok güzel bi isim hiç de kötü değil, ağır bir isim de değil bence, dolu dolu güzel bi isim. Kayınpederlerin isim ısrarını da anlayamıyorum valla ben, kendi çocuğuna koysaymış madem. İçine sinen neyse onu koy gitsin sen boşver