Masal_ksgn1 Merhaba annişler hamileyken dondurma yemenin bi zarari varmi cok yiyorum ben etraftakiler cocuk hasta olucak yeme hamileyken dondurma yenmez gibi seyler soyluyolar itibar etmiyorum sacma geliyo ama bilmiyoda olabilirm diye sormak istedim
Haticesari35 Masal_ksgn1 hergün bir tane yiyorum sıcak havalar bişey olmaz sanırım ve bebeğe kilo aldırıyor dondurma
mavi2021 Masal_ksgn1 çocuk hasta olmazda . Benım bıldıgım kadarıyla doğum da çok zorlanıyorlarmış çok soguk şeyler yenıldıgınde enfeksiyonu artıyormuş komşumuz bana öyle oldu dedı hep buz ve dondurma tüketmiş doğum esnasında çok zorlanmış
Asil_Egem mavi2021 canım bence o denk gelmiştir ya oda çok yediyse onunla alakalıdır diye düşünüyor olabilir
Mom080 Masal_ksgn1 çocuk hasta mi olur hahaha iyiymis :) benim ennn sevdiğim şey dondurma oldu hamilelikte çok güzel gidiyor
Mom070 Masal_ksgn1 çok saçma çocuk neden hasta olsun bende yiyorum ama aşırıyı kaçmamak kaydıyla çünkü oda bir tatlı neticede
Mumin Vala bnde yiorum yeri geliyor bı kutu yiyiorm.aldırmıyorum bugün bile konturolum vardı gayet iyi bence takmamak lazm.banda çocuğun direk beynine gider çocuk üşür dediler ama mantıken kaç katman var üstelik sindirm sistemi falan filan saçma yani 😁
Littlespy Masal_ksgn1 çocuk nerede mide nerede? Ki zaten yemek borusundan mideye ulaşana kadar ısı aktarımı olacağı için dondurmanın sıcaklığı da artacaktır🤓 O zaman sıcak çorba da içmeyelim çocuğun cildinde yanık falan olur 🙄 insanlar çok saçmalıyor gerçekten😬
Zeyneptekin Littlespy degilmi ama o zaman benim oglan icimde cayir cayir yanmis olmasi lazim her sabah kaynar kaynar cay iciyorum hayatta kaynamayan cayi icmem böyle sacma inanclara inanmamak lazim cocuk anne karninda belirli bir vücud sicakligi icinde nasil olabilir böyle bisey sacmalik
Seda_nrr Masal_ksgn1 hiiiç bişey olmaz yanınzda bi bardak normal su alın ara ara yudumlayın ki boğazınız inmesin 🙏🏻
Neslihanbew Masal_ksgn1 saçma cnm doktorum geçen kontrolde tatlı canın çekerse dondurma ye yaz geldi zaten dedi 😀
Nazli_01 Masal_ksgn1 Allahi az once yedim 750 gr lık bir kutuu 😄 ben bebege kılo aldırıyor dıye bılıyorum algıdanın kecı sutlu dondurmasına bayılıyorum
Kodalailesi Masal_ksgn1 kızımda dondurmaya aşeriyordum kışın da yazında doğurana kadar günde yarım kilo yediğim oldu canım hiçbir sorun olmadı kilo almak dışında 😂