Aynur-13 çam ve sakurayada gittim bugün doktor yeşil listeye aldı beni ilk devlete gideceğim memnun kalmazsam özele gideceğim 1 ay sonraya randevu al dedi doktor anlamadığım perinatolojiye gidip ultrason için gün mü alıyoruz yoksa direkt 1 ay sonra perinatolojiye randevu almam yeterli mi ? Siz nasıl yaptınız