Acu12 bende ilkinde yaşadım 6 haftlktı boş gebelik dedi bizde 8. Haftya kadr bekldk gercektnde boştu ve kürtaj oldum . Snra tam 6 ay gecti ve suan hamileyim cok sükür bebegmi gördm kalbini duydm 6. Haftda ve suan 8+5 oldk rabbm inşllh sennn için hayrslni verr ama boş geblkse üzülme rabbm nasip eder yine ☺