Vldn Acu12 ama erkenki bekle bi hafta daha benim arkadasima da oyle dediler bekledi cok sukur simdi 4.ayina girecek
Gozde Acu12 6. hafta kesenin boş olduğunu söylemek için çok çok erken. Bence 1-2 hafta bekle ve başka doktora git. Beta hcg 19000lerde olduğu halde yine de bebeği görememiştim 9. haftada vajinal ultrasonla görebilmiştim. Üzülme sakın sabret bekle
Acu12 Vldn Vldn ya dr nıye telaS yapıp benı korkuttu . Goremedım dedi vajınal usg ile bakıcam dedi oyle de malesef göremedim dedi
Ella Bir arkadaşımın basına geldi doktoru 6 haftada bebeğin görünmemesinin normal olduğunu söylemişti hiç üzme kendini inşallah bebeğini çabucak görürsün
Ceydazgl Acu12 mutalaka 8 yada 9.haftaya kadar bekle ve baska doktora git bak biz burda buna benzer seyleri cok okuyoruz ve bircogunun kalp atisi gec duyuluyor,gec dollenme olabiliyor yani sakin hemen vazgecme canim,Allah yardimcin olsun 🙏🏻
Acu12 sedefsedef önce normal usg sonra goremedim diye telaş yaptı vajınal baktı malesef yıne boş gorunuyo dedi
Efebilal Acu12 canım sakın boşuna üzme kendini benimkide öleydi 7. Haftada gördük bebişi kalp atışınıda hiç telaş yapma 9. Haftada gören bile var boşuna üzme kendini tamammı
Acu12 Teşekkür ederim biraz içim rahatladı. Merdivenden düştüm sonrasında 4 gündür kahverengi lekeler geldi kasılmalar oldu korktum dr a gittim bugun kesenin içi boş dedi üzgün bakışlarla . Psikolojim bızuldu resmen
Sltnbl Acu12 bence sen başka doktora git çünkü kese görünüosa kaç mm olduğunuda söylemesi gerekiodu ki bana haftaya gel bebeğe bakalım dedim inşallah görünür bugün gidicem🙏
Vldn Acu12 canim arkadasima doktor direk ne dedi biliyomusun bi hafta daha bekleyelim ama umutlu degilim dedi umutsuz konusdu oyuzden doktorlar hep en kotusune hazrlar bazen gec dollenmeden dolayi bebek daha sonra gorulebiliyor inan telas yapilacak durum yok dua et
NaimeYilmaz Acu12 Rahat ol 🙏❤ Herşey Allahtan o yuzden uzme kendını ama 8.haftada görülen bebiş bılıyorum çok çok erken bence doktorunu değiştir daha yolun basında ne kdr etkılemıs senı 🙏