Haticecakirr Ozlemle kesinlikle kötü bir doktora denk geldiğinden bence canım ben de Hüma da bir kaç doktor hakkında oldukça kötü şeyler duydum fakat Cahit bey tüm yargılarımı sildi 🤷♀️
beren_r Ozlemle ck gecms olsn bnde dis gebelkden tupumu kybettm sol tup.snra tkrrdn nasip oldu hmile kalmk
Ozlemle beren_r çok şükür rabbim nasip etmiş ikimize de hamdolsun ama zorlu bir süreç kimsenin başına gelmesin inşallah
inci_34 Ozlemle ama artık bir de çok kalabalık memorial devlet hastanesi gibi düşün aldığımız muayeneyi onaylatmak için bankoda yarım saat bekledim son randevuda
Ozlemle inci_34 bende ilk Acıbadem’e gitmiştim ve 2 saat beklemiştik çok yoğun harbi ama en azından çok ilgileniyorlar memorialde yarım saate razıyım yani 😂
beren_r minikprensimmm123 direk ayrntili icn erdem beye gtsem olurmu aceba bakarmi yine yoksa tkipli hstasimi olmak lazm
minikprensimmm123 beren_r Canım numara vermiyor fakülteyi ara oradan dahili numarası istiyor 21511 i tıkla açan olursa erdem hocayla görüşecem de direk kendi odası bura sekreter dahili de 20502
Melikecskn2303 Medinekk coook hemde eşinizde giriyor yanınızda hiç bi şekilde tedirgin edecek bisey olmuyor erkek doktor takıntınız varsa çok efendi bir doktor