beren_r Hümaya bir kez mecbur kaldığım için gitmiştim Akif Yılmaz nöbetçiydi o ilgilendi gittiğime gideceğime bin pişmanım bu hastanenin önünden geçerken bile titriyorum dış gebelik yaşamıştım ve bana senin tüplerini tamamen alacaz cahil misin anlamadın mı dış gebelik olduğunu ya ameliyat ya da ölürsün demişti o şok halindeyken o kadar kötü davrandı ki şimdi kimi görsem o hastaneye asla gitmeyin diyorum. Sonrasında memoriale gittim orda ameliyat olmak istemedim ve memorial tüplerime asla dokunmadı gayet memnun bir şekilde ayrılmıştım bu yazıyı okuyan herkese de umarım bi fikir olur.