Ssssss laren_ela valla bunlar bildiğim kadarıyla doğum başlangıcı yaklaştığını gösteriyor, doktorum daha ayeni doğum sancısını tarif ederken gaz sancısı giib ifadesini kullanmıştı. Gaz varmış gibi bir huzursuzluk dedi. Sizin de başlamış olabilir.
Ssssss 34_21_23 darısı başımıza ben de 36+4teyim heyecanla bekliyorum gecikmeden gelsin inşallah yavrularımız ❤️
34_21_23 Firstlady Zuhreee Meu-19 doğurdum kızlar bugün 13.40 da kavuştuk doğum hikayemi bekleyin gelcek 😊
Zuhreee 34_21_23 oyyy maşallah kardeşim iyi olunda yazarsın doğum hikayeni bizeede örnek olur ne yapalım yapmalım gibisinden
Azizecakir 34_21_23 ne kadar güzel bir süreç geçirmişsiniz çok özendim şuan inşallah rabbim banada kolaylıkla doğurmayı nasip eder sizinde gözünüz aydın olsun analı babalı büyütün inşallah 🤗
birprensesvebirprensannesi 34_21_23 Bacak arasında ağrı pelvik kemiğinde ağrı olması doğum belirtisi mi 🤷
Mnevvr53 34_21_23 aynen benim gibi ishal olcakmişim gibi his sanci kasilmalarim oluyo,ama cok erken 33 haftaligiz daha , allah anali babali buyutsun simdiden 😘