Eşimin anne babası vefat etmiş, bi görümce var (üvey)ben görüşmüyorum kendisiyle uzak dursunlar zaten.kendi ailem de oda takımını, hastane çıkışlarını aldı bide bizde adettir kız olunca bilezik takılır kayınvalide de bileklik alır.annemler Her ikisinide almış eşimin ailesi olmadığı için 😍❤️Biz talep etmedik ama kendi içlerinden geldiği gibi davranıyorlar 😍