Canım hiç korkma benim 37 de nişanım geldi 39 da doğum yaptım. Gittiğimde doktorum nişan gelmesi doğumun başladığını göstermez suyun veya sancın gelmediği sürece sıkıntı yok dedi. Sen sadece ağrılarını kontrol et belden kasığına doğru bi ağrı olur ve kesinlikle geçmez artarak devam eder belirli aralıklarla gelir gelirken hissedersin sancıyı