Yarın 37 hafta olucaz nasipse.
Az evvel wc girdim akıntı gelyodu zten, az bisey de kan gördm koyu kırmızı kan ama tırnak kadar bişeydi.
Doktora sordum nisan olabilir dedi yarn kontrol var zaten.
Kasıklarmda adet sancısı var.
Ne yapmam gerek. Dogum mu olacak ilk gebeliğim bisey bilmiyorum korkuyorum cok.
Ne yapmam lazım neyi takip etmem lazım suyun gelmesini mi beklicem.
37 hafta kück değil mi aniden dogum olsa 😔😔 bebegi etkiler mi