Sevenikikalp https://www.hizliresim.com/ayzmrc3 kızla Lh tekrar koyulaşıyor ama hcg cıkmıyor bugün 12.günüm yumurtlamadan sonra. Gebelik belirtilerimde var ama anlayamadım neden testte cıkmıyor 😑
Buseninannesi_21 Sevenikikalp Yumurtlama için t’nin c den daha koyu olmasi gerekiyor ve gebelik yok erken yapmissiniz testi.
dertist Sevenikikalp daha cok yeni erken gebelik testinde cikar benimde boyleydi 1 hafta gectikten sonra lh testi ikiside koyuydu
Zeysezer Sevenikikalp kuzum bende de böyle çıkıyor bende 9. Gündeyim biraz daha beklemek gerekiyor sanırım boşa harcama ovülasyon testlerini :)
Zeysezer Sevenikikalp bence bariz yeterince bi koyuluk yok adetine az birkaç gün kala bak derim ovülasyondan
dertist Sevenikikalp adet sancim vardi bide ben hissettim yaptim heme. cikti birde oglen idrariyla yaptim erken testte cikiyo
Sevenikikalp Canım senin gün gün ovülasyon testi resmin vardı gebe kalınca onu atabilirmisn mümkünse🙏🏻 @CansuDRY
dertist Sevenikikalp bak sana fikir olsun yumurtlamanin 10 gunu bu testi yaptim o testten bi hafta sonrada lh testi yaptim boyleydi https://resimyukle.io/r/Uuf6G7iO5Z https://resimyukle.io/r/Zf82HWy0uS
dertist Sevenikikalp test yap derim kan degerimde 13 cikmisti o test gunu erken gebelik testi yaptir beklemek istemiyorsan yada acilden kan ver hemen cikar
Sevenikikalp @Purpura26 canım senin gün gün ovülasyon testi yapmıştın gebe kaldığında o fotoğrafı atman mümkün mü eger duruyorsa🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
dertist Sevenikikalp ovulasyon testlerine guvenmiyorum ben de takip ettim hatt yumurtlama olmamis filan dendi ama ben emindim ve hamile kaldim https://resimyukle.io/r/mi7ndzVyrL
Purpura26 Sevenikikalp Ben nerdeyse doğurcam sen onu unutmadın mi 😃 beni gebelik testimde pozitif çıkmıştı ama aynı hu markanın testinde çizgiyi görünce ovulasyonu denemiştim https://www.hizliresim.com/hs3n6gj