Benim de zorunlu sezeryan olacak haftaya gün belli olacak bakalım.benim doktorum korse taktırmıyor kesinlikle önermiyorum dedi.bende en fazla bir saat sürer Die düşünüyorum sezeryan için.ben kordon kanı ve göbek bağıda saklatcam süreyi etkiler mi bilmiyorum bu durum.