Seda-1 40+6 da kakasini yaptığı için sezeryan oldum gece 1 de girdim 1.17 de kizim dogru 1.40 gibi ben çıktım ameliyattan. 3500 kilo 52 cm dogdu. korseyi 1 hafta snra dedi dr qma benim iç organlarım cok ağrıyordu korseye benzer bisey vardi dor onu sar karnina dedi hep onu sardım. sormadığım zaman iç organlarım bingil bingil sallanıyor gibi hissediyordum cok agriyo4du🤣 onu sarınca bayagi rahat geziyordum. oyle bir ağrın olursa korse amaçlı takma ama ona benzer hafif karnini tutan bisey srablirsin doktora sorup. ağrım geçtiğinde de korse takmayı denedim ama korsenin bitişi tam dizisine geliyor cok sızlıyordur batiyordu fiye hic jorse kullanamadım.