maviscik77 37 de baktıracaktım dün sancım sertleşmelerin çok olunca acilden giriş yaptık özele çatı da yaptılar 36+2 iken çok bir şey olmadım biraz tuhafıma gitti ilk defa olunca ama biraz kasıldım diye Ağrıdı sonra sakinleşince geçti ve hemen bitti belki haftam erken olduğu için önemli nokta kasmamak sanırım